بازی GRID Legends اکنون در دسترس است

بازی GRID Legends اکنون در دسترس است

بازیCodemaster’s GRID Legends  مدتی است که منتشر شده است، و در حالی که توسعه دهندگان به طور دوره‌ای بازی را به‌روزرسانی می‌کنند، به نظر می‌رسد هنوز با آن همراه نشده‌اند. کسانی که به دنبال محتوای جدید برای بازی هستند، DLC جدیدی برای بازی را دارند.  EA اعلام کرده است که Seneca و Ravenwest Double Pack اکنون برای خرید در دسترس هستند.

 

این DLC چهار اتومبیل جدید را باز می کند که بازیکنان می توانند از آنها در رویدادهای حرفه ای استفاده کنند، یعنی استون مارتین ونتیج GT4، پورشه 962C، ژینتا G55 GT4 و کونیگزگ جسکو.

 

علاوه بر این، بسته محتوا همچنین دارای شش رویداد شغلی جدید است که به طور خاص بر روی Ravenwest Motorsport متمرکز شده‌اند، همراه با نمادهای تیم جدید، رنگ‌هایی برای اتومبیل‌ها، و بنرهایی برای متمایز کردن و نشان دادن Ravensport یا Seneca در مسیر مسابقه.

 

 Seneca و Ravenwest Double Pack اکنون در تمامی پلتفرم‌ها قابل خرید هستند.

 

بازی GRID Legends برای رایانه های شخصی از طریق Steam و Origin، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/5c4a

خبرنامه بازی ها

گالری